Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Ramus
Data: 2010-01-25 12:36:13
Kadangi padėtis buvo pakankamai rimta, aukšta t-ra, dusimas, plaučiai,
kosulys iki dusimo, paklebenus užrakintas savo poliklinikos duris
Grybo g. klinikoje per 1 val. turejau plaučių nuotrauką, kraujo tyrimą,
konsultaciją, receptą ir biuletenį. Nuotrauka kainavo 120Lt, kraujo tyrimas
28Lt, konsultacija 100Lt.
Gal ir nėra pigu, bet nereikėjo 2 val. sėdėti viename koridoriuje su krūva
kosinčių-čiaudančių ir rinkti pilnos sukėlėjų kolekcijos.