Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Tomas
Data: 2010-01-26 00:05:27
Va, matai, tik 10 metu. O uzh ka visa darbinga gyvenima...?
Diedukas mano ruke, mire beveik 90-ies. Pas gydytojus nebuvo visa gyvenima, nuejo tik priesh mirti, ir tai nenorom, namishkiai ragino, girdi eik, gal ras ka, kazhkoks pasilpes atrodai. Nors pensijon ishejo 50-ies, dar pradirbo iki 75 sveikatai kenksminga sunku fizini darba. Tad nereikia lia lia su tais "jeigu". Yra zhinoma silpnos sveikatos zhmoniu, bet didesnioji dalis ligoniu pas mumi "ligoti" del to, kad jau nuo vaikystes nuteikia smegenine zhygiams po poliklinikas, nes taip reikia, nes oj kazhkoks dieglys kuna nusmelke, be to man priklauso nemokamos paslaugos, ir t.t. ir pan. Kaip tau sveiko 25 metu vaikino sumanymas "ajsiu pasidaryt tyrimus del viso pikto"...? Ir uzhauga paskui pulkai tokiu bobeliu, kuriu pagrindinis uzhsiemimas ieshkot sau ligu, trintis prie gydytojo duru ir pasakot visas savo bei kaimynu ligos istorijas. Suprantu kad savoka "nemokamas gydymas" musu visuomenej daug kam maloniai nuteikia ausi, bet tuomet nemokamas maistas bei nemokamos kartonkes irgi ne mazhiau butu logishka ir svarbu.