Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 18:28:44
antanas wrote:
> perku uz 3 litus batona, bet noriu kartu for free ir alaus, desros bei cipsu
> pasiimt?

uzdirbu 10 Lt, valstybe iskart paima ~4.5 Lt. uz 5.5 Lt perku batona,
1.15 lt vel paima vastybe. tai nuo mano uzdirbtu 10 Lt man liko batonas,
  valstybe gavo 5.65 LT atkato, ir 4.35 Lt liko kepejui, kuris jau savo
ruostu sumokejes patento/pelno/pajamu/sodros mokesti :) todel ir auga
sodros pastatai veidrodiniai kaip grybai, valdiningu vilos. nes musu
sistema SILPNAI finansuojama. ir tai tau atrodo NORMALU? sveikinu tada -
tau 41C komplikacijos pilkajai masei negresia, tu jos paprasciausiai
neturi. kuo daugiau tokiu robotuku, tuo sistemai geriau.