Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 12:16:54
Dainiushas wrote:
> atsipalaiduok. Kelius irgi pats nusitiesi? Uz vaiku mokykla pats mokesi?
> Ir t.t.

prasideda. taip, nuliudinsiu tave sia antradienio popiete. susimokesi uz
vaika ir darzely, ir mokykloj. susimokesi ir i ligonine pakliuves. ir
oficialiai, ir ne. kad retai tenka ten lankytis, nenusimink, su amzium
teks vis dazniau. jei iseina, jau dabar gali apie tai pradet galvot. nes
gal veliau ir nebeturesi uz ka DAR PAPILDOMAI susimoket, nors didziaja
tavo uzdarbio dali is taves ateme tau jo dar net nepaciupinejus.

uz kelius irgi reik moket siaip, nesvarbu kad jau susimokejai :)
beje, pavardink kiek nauju keliu lietuva nutiese? kelis zinau. ir tuos
remontuoja PASTOVIAI. nes cia pinigu plovykla nereali yra. ir sitoj
vietom man prasau nieko neaiskint, nes turiu labai gera drauga toj
sferoj dirbanti. tai patikek, permastytum ir tu ar dar vis nori moket,
jeigu viska suzinotum kaip ten yra :)