Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 11:42:13
Dainiushas wrote:
> kad tau būtų ramiau - metų amžiaus vaikas, temperatūra 39,5. Skambinu.
> Sako, o tai paracetamolio žvakutė naudojot? Ne dar? Nu tai naudokit, mes
> irgi nieko geresnio nepasiūlysim. Nu suvartojom, padėjo, viskas OK.
>
> Žiūriu, mižnių Lietuva darosi.....

kazkada umus plauciu uzdegimas pagavo... atsiguliau i lova su 39 pagulet
ir isprakaituot, nes galvojau kad siaip gripas. atsibundes besikeldamas
is lovos nugriuvau ir apsivemiau. pasimatavau temp. beveik 41. kas tiek
turejo kada, supras kaip jauciasi zmogus su tiek karscio. vos sugebejau
issikviesti greitaja. pykino vos galva nuo pagalves pakelus. nusliauziau
iki buto duru, atrakinau jas ir vel i lova siaip ne taip. pazadino
atvykus greitoji. ir pasake, kad turesiu pats nueiti iki automobilio,
nes ner kam nesti... kad vos atsikeliu, niekam neidomu. sake arba einam
arba liksi cia. nu px, siaip ne taip nusliauziau, privemiau lifta,
toliau nelabai ir atsimenu. atsibudau kazkada su laseline palatoj.

tai cia tokias medicinos palaugas mes turim gauti sumokeje tiek
mokesciu??? labiausiai siutas ima kai izuri i akis ir aiskina kad jie
nieko neprivalo. jiems nepriklauso tas ir anas, eik pas ta ir ana. bl,
juk AS jiems alga moku. tik deja negaliu nemoket, todel sukos jauciasi
labai saugus.