Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: gopas
Data: 2010-01-25 20:49:19
mano stomatologe dave siuntima i zalgirio klinikas. ten padare nuotrauka ir nustate kad reikes
daryt operacija su pilna narkoze, nes virsutiniai protiniai iauge i kaula. pasake data po 1,5 men.
galejau laukt, nes neskaudejo. atvykau nustatyta data, pagulde i ligonine. cia tik bajeris buvo,
kad pragulejau visa pirmadieni...niekas net neatejo. pradejau vakarop klaust kada operuos,
nes pries guldant zadejo operuot antradieni. pradejo myzciot kad operuos treciadieni...tai sakau
vaziuoju namo, ner cia man ka veikt. bet po to operavo antradieni...bet vistiek keistas dalykas laikyt
zmogu visa diena, o kartais net kelias siaip sau.

siaip jei rovimas nekomplikuotas ir nereik rimtesnes operacijos tai nemokamai israus poliklinikoj,
jeigu vis del to nori traukti zalgirio gatvej, man rodos reikia moket. mano vienai pazistamai taip rove,
tai irgi mokejo apie 50lt zalgirio klinikoj. man tai kaip ir nebuvo pasirinkimo.