Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-26 10:06:51
pats cia prirasei daug blablabla, galiu pasakyt trumpai, toks kaip tamsta
lietuvis ir leis kad jam visi ant galvos siktu ir jis dar padekos ir pats
issivalys :)
sekmes toliau gyvenant kaip muzikui.
as kazkaip civilizuotai isivaizduoju sveikatos apsauga, kai nereikia verstis
per savo galva, rizikuoti sveikata viena tam kad gauti biuleteni.