Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 11:57:50
Laimis wrote:

> Visose. Pradedant tuo, kad net nesuvoki kas ir kokie yra mokesčiai, kur

grubiai: sodrai > 30%, ir gpm 15%. kaip matai, suvokiu.

> jie nukeliauja, naudojami. Baigiant tuo, kad nežinai, jog mokesčių dydis

ten, kur kazkam atrodo reikalinga. kadangi kazkas turi teise spresti, ka
veikti su mano pinigais. teorijos ir ideologijos apie nemokama svietima,
gydyma ir apsauga skamba graudziai, ir man gaila tu, kurie jomis tiki.
pasidomek kiek tau dar papildomai kainuos vaikas darzelyje, mokykloje ir
univere. kiek tau kainuos bet kokia rimtesne liga. kokios pagalbos ir
paslaugu suklauksi is policijos. nors ir atbasliuoji puse savo uzdarbio
kas menesi. beje, pasiskaiciuok, kokia pensija gausi ir ka uz ja galesi
sau leisti :)
siulau biski akis dregnais delnais pasitrinti :)

> Lietuvoje yra bene mažiausias visoje ES.
> Tai jau dabar gali besti į savo „rojaus valstybę“ ir gerai pagalvoti ar
> ten nemokėtum žymiai daugiau...

tu pradejai, as pretesiu. pikta ne todel, kad sumokam daug mokesciu. o
todel, kad nieko uz tai negaunam. tu man siulai pasidomet mokesciu
dydziais kitur, o as tau - tuo, ka zmones uz tai gauna tenais.