Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-26 12:02:46
kodėl tu esi toks tikras, kad vieną gražų rytą pats tiesiog neatsikelsi
nelaimėliu?

O prievartinis mokėjimas reikalingas tam, kad jei bus savanoriškas - niekas
nemokės, bet o tačiau kai susirgs, reikalaus pagalbos. Tokia jau žmogaus
natūra. Kažkas blogo gali atsitikt "kvailiui", "nelaimėliui", kaimynui ar
dar kažkam, bet tik ne jam pačiam.