Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Trolis
Data: 2010-01-26 21:18:35
"Mantas D." <cia@nieko.nera> wrote in message
news:hjnccg$pap$1@trimpas.omnitel.net...
> kodel as turiu eiti daryti?
> as darau savo darba pagal savo specialybe.
> O cia toks paaiskinimas kaip tavo tinka nebent pirmokui, kai jam pasakoma
> padaryk geriau nei tai daro Jonukas.
>
> Pasirinkai politiko kelia tai turi ir daryti gerai, o ne taip kaip dabar -
> per antra gala, daug buvo visokiu ir gana racionaliu siulymu.
> As savo darba gerai irgi darau. to paties noriu is tu, ka liaudis isrinko,
> manau ateinantys rinkimai parodys kad visgi dare negerai.

Nifiga. Aš esu programeris ir galiu lengvai spjaut ir išeit kur geriau,
nežiūrint jokių lojalumų (du kartus jau taip padariau) - aš žiūriu gero tik
sau. Politikas irgi žiūri gero tik sau. Jam px, kad tu galvoji, akd jis
dirbs tai, kas tau naudinga.

Buvo labai man patikusi frazė per teliką:

"Jūs galvojate, kad renkate politiką tam, kad gyventumėte geriau? Nifiga -
Jūs renkate jį tam, kad jis gyventų geriau".