Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-27 09:32:50

> o tai kodel 96' benzas nesigirdi? ar vel lyginsi 96' benza su siu metu
> dyzeliu?

siaip ne as 96'masinas lyginu..

> ka su tavim fleimint, kad tu net palygint teisingai nesugebi. tai imk
> panasios kubaturos benza su turbo ir papasakok tada kuris geriau vaziuoja,
> dyzelis ar benzas. atmosferinio ir turbo varikliu darbas biski skiriasi,
> tiek benzo, tiek dyzelio.

kodel reikia imt bendza su turba? tai gal dar koki papimpinta bendza imt?
dyzeliu dabar be turbinu turbut net nebuna..
http://www.autodina.lt/lt.php/automobiliai/lengvieji/opel-astra-ng-5-dr-/,pshow.2
cia vienas is pvz.. gali palygint kitu gamintoju techn. duomenis.. 1.3
dyzelis isivinduoja greiciau, nei 1.4  ir t.t. tie isivindavimai labai labai
panasus.. sekundes dalys
ten pat ir apie sukimo momentus.. nenoriu apsijuokt:) gal ir neteisingai
interpretuoju tuos skaicius.. bet man labiau patinka kai prie zemesniu
apskuku yra daugiau galios ir didesnis sukimo momentas..:)