Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-26 15:37:12
kažkur lyg girdėjau, bet kiek tiesos nežinau, bet prie didesnių ridų, 
nuo 200-300k irgi lankstosi.

On 09/26/2011 02:22 PM, [mikro] wrote:
> hmm, o tie purkstukai lenkiasi kaip kokiems 2.0 vw PD varikliams? nes
> jei nesilanksto, tai px kiek ten jie kastuoja;)
>
>
> "spakainas" wrote in message news:j5pjat$8ab$1@trimpas.omnitel.net...
>
> D-cat'as važiuoja gan smagiai (visgi 400 nm ir 130 kw, pusantros tonos),
> bet viskas jam kainuoja brangiau. Pradedant tuo, kad stabdžių diskai bei
> ratlankiai eina kitokie, tai dar vbs'as sakė kad ir purkštukai taip 4x
> pakainuoja lyginant nuo paprasto d4d. Plius nelaukiamas malonumas paties
> filtro keitimas (~3-4 klt), kuris normaliai atlaiko ~200k. Pats filtras
> labai jautrus kurui, reik pilt normalų be sieros, apie visokius
> baltarusiškus reik pamiršt. Tepalas vėlgi brangesnis... Kuro sąnaudos
> kiek didesnės 6-10 (kita vertus, fizikos neapgausi).
> Apskritai man susidarė toks įspūdis, kad d-cat'ą reik labiau mylėt ir
> prižiūrėt, tada ir tos didesnės eksploatacijos išlaidos kažkaip px.
> Kolega dabar kaip tik nusipirkęs avensį II 2007 2.0 d4d. Tai toks pirmas
> įspūdis, kad visa pakaba kiek minkštesnė ir labiau "plaukiojanti".
> D-cat'as ant kelio lyg ir stabiliau stovi. Bet čia labai subjektyviai
> man taip susirodė.
>
>> a beje, ne I tema, sakai kad su d-cat'u vazineji, tai gal domejaisi,
>> kurie cia naujuju toyotu varikliai teisingesni, d4d ar d-cat? kuom jie
>> skiriasi? I kuri reiktu ziuret? bo cia viena firma avensiu nauja jamt
>> nori.. ir beroc kad ir toki ir toki galima rinktis..
>