Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-23 17:14:07

> apie 60kkm su tuo bmw. po 20kkm per metus. beje dabar nusipirkes dyzeli
> nuvaziuoju per puse beveik maziau, net nzn kodel.
> o ka probe? variklis buvo be priekaistu. vienintele beda turejo, kad
> neveike peciukas, del ko praktiskai ir pardaviau ja. o poto gailejausi.
> vaziavo super, nepaisant kelto slegio.

kai po tiek nuvažiuoji, tai jo, visos geros. Aš tingiu taip dažnai
kaitaliot mašinas :)

> mano argumentai daugiau is pamastymu. nevertinu nei vieno atvejo
> konkreciai. kai labai nori, aisku gali paneigt daug ka. bet as nematau
> prasmes neigti, kad dyzeliai labiau jautrus starterio, akumo, kuro visos
> sistemos buklei. biski kas ir pize - nesiveda, gesta ir panasiai.
> beje, neneigiu ir kai kuriu benzo silnuju pusiu, kuriu tikriausiai
> silpniausia tai aukstos itampos dalis. babina ir laidai. daugeliu atveju
> pakeiti ir pamirsti, ka jau dariau dviems masinoms.

prisimąstyt galima daug ką. Va tėvo opelis benzas pradėjo abt laisvų
apsukos plaukiot. Nu ir bbžino kas jam.
Apie laidus, tai tu acargiai. Va mano BMW vienas originalus laidas 200Lt
kainuoja. Kiek reikės pirkt neoriginalių kol pataikysi normalius - pats
žinai kokia sitaucija. Užsimiršt nelabai gaunasi... :)