Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 15:40:08
On 09/23/2011 03:36 PM, Dainiushas wrote:
> jojo, tipo benzininiam varikly niekas negenda ir viskas lengviau
> diagnozuojasi? nunu, čia nebent tavo ledynmečio eros pežuke :)

kam tu is kart i krastutinumus. as tik lyginu konkretu atveji.
pvz tokios pat bukles starteris analogiskam benzininiam volve tarnautu
dar iki tol, kol ta masina naudociau. remontuot butinybes nebutu. o
dabar letai suka, del ko dyzelis nesikuria. kas sumoj iseis apie 600 Lt.
cia konkretus 'ekonomijos' pvz nuvaziuojant 12kkm per metus :)
kad benzas isvis negenda nesakiau ir nemegstu tokiu beprasmiu fleimu.
sena perkant aisku bet kuriuo atveju yra rizika, kad teks i srota
stumti, bet dyzelio atveju jinai gerokai didesne.