Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 09:37:20
On 09/26/2011 08:46 AM, spakainas wrote:
> O šitą gi... kam ten prie to dyzelio budėt? T.y. reikia naudot daiktą

nu tai rasiau kam - kad staigiai pasalus neuzsaltu kuras bake. kuras
beje is nestes jau daug metu, tiek benzas tiek dyzelis.

> pagal paskirtį. Su dyzeliu reik daug važinėt, elementariai kurą dažnai
> pilsi ir viskas bus ok ;] Na nebent jei iš fūristų perki, tada nėr ko
> verkt kad užšalo.

reik? as tai su masina vaziuoju tiek kiek man is tikro reik, o ne tiek,
kiek masinai 'reik'. ir jei del to masinai kyla problemu, tai cia jau
jai minusas, lyginant su kitom, kuriom analogiskoj situacijoj niekada
problemu nekiltu.
konkreciu atveju tai savaite buvau isvykes i uzsieni, poto savaite
sirgau. masina stovejo kieme. kai prireike vaziuot, nesigavo. tuo
norejau pasakyt, kad nuvaziuojant tokius atstumus kaip dauguma (tame
tarpe ir as), visi panasus dyzelio marazmai neverti tu keliu per
kilometra sutaupytu litu. perki uz tuos pinigus tvarkinga benza ir
nesuki sau galvos. labai didele tikimybe, kad finale dar ir pigiau
bendra kilometro kaina gausis, ar bent jau panasi. o komforto ir
malonumo is masinos daugiau.