Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Herkus
Data: 2011-09-26 23:10:36
nu tai gal nuo auto modifikacijos priklauso, bet ant to pacio bolido 
uzmovus kita ratu diametra radiusas lieka tas pats. auto pati 
nesiadaptuos staiga ratu dydziui pasikeitus;)


2011.09.26 13:20, kaiser rašė:
> Aš labai į šitą klausimą nesigilinau, bet bent jau Volvo, priklausomai
> nuo su kokiais ratais išrieda iš gamyklos auto, yra skirtingi posūkio
> kampo ribotuvai ar kažkas tokio. Tad S60 su R16 apsisukimo spindulys yra
> 11.6 m., o su R15 - 10.8. Gali pasitikrinti autoweek.nl.
>
> ___
> kaiser
>
>
> 2011.09.26 11:54, Herkus rašė:
>> Kas cia per geometrijos formule? Rato diametras neitakoja sukimosi
>> spindulio, jei vairo susukimo kampas tas pats!!! Intertiskuma - taip,
>> tai nebent jei greit apsisukineji radiusas gali siek tiek padideti.
>> Letai vaziuojant itakos nebus. Taip, kad parkuojantis ar tu su 15" ar
>> su 16" tas pats pimpalas.
>>
>>
>>
>> 2011.09.26 09:51, kaiser rašė:
>>> Iš kur gali būti lengvesnis apsisukimas su didesniu spinduliu? Gal tas
>>> S60 buvo su 16" ratais, o ne 15" prie kurių yra tie 10,8m. Su 16" ratais
>>> bus 11,6m.
>>>
>>> ___
>>> kaiser
>>>
>>>
>>> 2011.09.26 08:35, Gedas rašė:
>>>> Klausimas ar visi vienodai matuoja tuos spindulius, Peugeot 406 su
>>>> ~11.1 m
>>>> spinduliu daug lengviau visur apsisukdavau nei su S60 (10.8). Ta pati
>>>> pastebejom ir su C5.
>>>>
>>>>
>>