Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: [mikro]
Data: 2011-09-26 11:56:34
a beje, ne I tema, sakai kad su d-cat'u vazineji, tai gal domejaisi, kurie
cia naujuju toyotu varikliai teisingesni, d4d ar d-cat? kuom jie skiriasi? I
kuri reiktu ziuret? bo cia viena firma avensiu nauja jamt nori.. ir beroc
kad ir toki ir toki galima rinktis..

"spakainas"  wrote in message news:j5pdg9$v19$1@trimpas.omnitel.net...

> nu tai rasiau kam - kad staigiai pasalus neuzsaltu kuras bake. kuras
> beje is nestes jau daug metu, tiek benzas tiek dyzelis.

Ką reiškia "staigiai pašalus"? Taigi normalios degalinės kurą į žieminį
pakeičia dar gerokai iki šalčių. Nežinau kaip tu, bet aš baką kuro per 2
savaites išvažinėju.
Beje, su nestės kuru ne pirmą kart girdžiu blogus atsiliepimus. Man
pačiam (gali būt sutapimas) buvo prieš metus, kad galvojau jau d-cat'ui
vamzdec, bo penktas purkštukas dažnai suveikinėt pradėjo, kiekvieną
dieną pradūmindavo kai reikalas gazą paspaudus. Pakeičiau neste į
statoilą (tipo prisižiūrėjęs statoilo reklamų, kad pas juos dyzelis be
sieros) nu ir ką - nebedūmija visai jau beveik metai laiko. Vis laukiu
kada gi čia vėl išlys, bet vis dar viskas ok. Eksperimento vardan vėl
pradėt nestėj piltis kažkaip nestovi...

> reik? as tai su masina vaziuoju tiek kiek man is tikro reik, o ne tiek,
> kiek masinai 'reik'. ir jei del to masinai kyla problemu, tai cia jau
> jai minusas, lyginant su kitom, kuriom analogiskoj situacijoj niekada
> problemu nekiltu.

Nu tai viskas aišku ir suprantama - nx tau dyzelis jei kartą per pusmetį
kurą į jį pili, kad spėja užšalt? Jauti kad čia tavo problema, o ne auto?

> konkreciu atveju tai savaite buvau isvykes i uzsieni, poto savaite
> sirgau. masina stovejo kieme. kai prireike vaziuot, nesigavo. tuo
> norejau pasakyt, kad nuvaziuojant tokius atstumus kaip dauguma (tame
> tarpe ir as), visi panasus dyzelio marazmai neverti tu keliu per
> kilometra sutaupytu litu. perki uz tuos pinigus tvarkinga benza ir
> nesuki sau galvos. labai didele tikimybe, kad finale dar ir pigiau
> bendra kilometro kaina gausis, ar bent jau panasi. o komforto ir
> malonumo is masinos daugiau.

Tai visiems senai aišku, kad dyzelis skirtas daug važiuojantiems, dėl to
nėra ko ir ginčytis.
Dėl problemų nebuvimo - tau jau Dainiušas rašė, kad nuo konkretaus
modelio/stovio priklauso. Ir tendencijos nėra, kad pas dyzelį byra
viskas, o pas benzą ne. Tavo konkretus varijantas absoliučiai nieko
neįrodo, aš galiu pateikt absoliučiai priešingą atvejį - kai į benzininį
per du metus ne einamiems remontams sukišta 15k, o į dyzelinį per 3
metus bendra suma nė 1000 lt nesiekia. Kaip ir tavo atveju, tai
absoliučiai nieko neįrodo.