Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 16:14:43
On 09/23/2011 04:08 PM, Dainiushas wrote:

> nu tai sakau, klausimas anst kiek gyvas akumas :)

> benzo gali su vandeniu nesunkiai užsipil šiais etanolio laikais... ir
> turėsi tokį patį seksą. Iš kitos pusės, gi žinai kad žiema - slabo
> normalaus kuro užpilt?

nu gi visko buna, buna susergi, buna isvaziuoji. as tai skaitau masina
turi tarnaut man o ne as jai. ir tokia situacija vertinu
vienareiksmiskai - minusas dyzeliui, trukumas ir kiti sinonimai LYGINANT
su benzu konkrecia situacija.
dyzelio irgi gali 'pagerinto' uzsipilt. taip kad cia ne argumentas. as
ne apie kuro kokybe, o apie butinybe 'budet' prie auto, kad nepraziopsot
kad neuzsaltu.

> aga, lambda zondai, visa aukštos įtampos huinia etc. Gal davai
> nepradedam, turiu aš panašaus amžiaus benzą ir dyzelį

babina minejau, o lambda zonda turi ir dyzelis. apie kokia dar xuinia
kalbi? nereikia globaliai visko vertint pagal savo vienos auto istorija.