Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 17:10:28
On 09/23/2011 04:57 PM, Dainiushas wrote:

> a nu tai čia jau visai pizdiec sugedo, būna taip ir su benzais :)

ka reiskia visai? jis sukasi. benza vestu ir uzvestu. nieko nei
pastebetum nei rupintumeis, nes tiesiog nebutu bedos.

> ir kiek taip nuvažiavai?
> Beje, o kaip su probe važiavosi? :)

apie 60kkm su tuo bmw. po 20kkm per metus. beje dabar nusipirkes dyzeli
nuvaziuoju per puse beveik maziau, net nzn kodel.
o ka probe? variklis buvo be priekaistu. vienintele beda turejo, kad
neveike peciukas, del ko praktiskai ir pardaviau ja. o poto gailejausi.
vaziavo super, nepaisant kelto slegio.

> nu tavo argumentai irgi iš vienetinio atvejo. Beje, va dar truputį ir
> būsiu su dyzeliais puse milijono nuvažiavęs. Variklių kažkaip kaip ir
> neremontavau...

mano argumentai daugiau is pamastymu. nevertinu nei vieno atvejo
konkreciai. kai labai nori, aisku gali paneigt daug ka. bet as nematau
prasmes neigti, kad dyzeliai labiau jautrus starterio, akumo, kuro visos
sistemos buklei. biski kas ir pize - nesiveda, gesta ir panasiai.
beje, neneigiu ir kai kuriu benzo silnuju pusiu, kuriu tikriausiai
silpniausia tai aukstos itampos dalis. babina ir laidai. daugeliu atveju
pakeiti ir pamirsti, ka jau dariau dviems masinoms.