Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 16:31:16
On 09/26/2011 04:19 PM, Dainiushas wrote:
> troikėj nu. Gal ten pas tave buvo padaryta, kad prie 60C jungdavosi....

1.8 ? ant kiek junkdavosi nesidomejau, ten ir didesniu bedu buvo :)
sita, idomu kaip atrodytu duja matiz'e 0.8 l ?:) suhilti jis turetu per
minute, tai gal ir butu tolko, su salyga, kad is miesto turbut niekad ir
neisvaziuos. tai zapaskes kaip ir nebutina veziotis, nes jauciu
vairuotoja rato pati vistiek nepasikeistu :)
kita vertus, nuvaziuos tiek km, kad juokas ima. vnz, man turbut nieks
neirodys. kad dujos apsimoka...