Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-26 13:42:16
Iš esmės aš pritariu tau, kad 11 metų senumo dyzelį tvarkingą surast bus
labai sunku. benzas bus daug geriau išsilaikęs, jau vien dėl mažesnės ridos.
Jei nemažai nuvažiuojama, tai gal ir apie dujas galima pagalvot. Kaip ne
kaip, bet jos per 10-15 kkm atsiperka. Man asmeniškai irgi jos nelabai
patinka dėl sumažėjusio bendro auto patikimumo ir baliono užimamos
vietos klausimo, bet ekonomija vistik gaunasi.