Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 11:53:44
On 09/26/2011 11:35 AM, spakainas wrote:

> Nu tai viskas aišku ir suprantama - nx tau dyzelis jei kartą per pusmetį
> kurą į jį pili, kad spėja užšalt? Jauti kad čia tavo problema, o ne auto?

tai viskas ok, mes cia gi tam ir rasinejam, kad zmogu atkalbet nuo
dyzelio pirkimo, jei ruosias pravaziuot tiek, kiek vidutinis vairuotojas
nuvaziuoja (10-15kkm). as man rodos niekur nerasiau, kad dyzeliai blogos
masinos. gincyjames tik tam, kad cia yra teigianciu, kad apsimoka dyzeli
pirk nes ant kuro per metus 'sutaupysi' 500 Lt.
tie kurie sutaupo po 5klt ir daugiau net neklausia ir nesigincyja, nes
ir taip viskas aisku.
beje, kadangi pirmam autoriaus poste buvo klausimas ir apie dujas, tai
reikia ir jas pakritikuot. tiksliau parasyt, kad tai isvis yra
nesusipratimas, bandymas padaryt gudriau nei gamintojas padare, bandymas
isdarkant masina per kazkiek metu prasisukti ant 'nulio', skaiciuojant
'per kiek atsipirks iranga'. vietoj to, kad nusipirkus normalia masina,
komfortiskai ja naudotis pagal paskirti. o jei reik vaziuot daug, tada
taip - reik pirkt tvarkinga dyzeli.
as pvz isvis manau, kad dyzelines turetu dauguma atveju buti tik
valdiskos masinos, naudojamos darbo tikslais, vaziuojancios daug, kur
prioritetas ekonomijai, o ne komfortui. asmeniniais tikslais
nuvaziuojami atstumai yra juokingi, kad pirkt dyzeli. o gal kas apsvies,
kur, kodel ir kiek reik vazinet, kad per metus pravaziuot 40-50kkm? as
kai vazinejau tikrai daug, kasdien i darba po 30km, po darbo bilenkur ir
savaitgali praktiskai kiekviena po kaimus, juras ir pan, per metus
sunkiai pasiekdavau 20kkm. jei gyvenimas vercia i darba vazinet atstumus
simtais kilometru, tai jau nebe labai asmeniniai tikslai. as sitoj
vietoj galvociau ne kaip ekonomiskesni traktoriuka nusipirkt, o kaip
situacija is esmes pakeist, gaut valdiska auto arba pakeist darba. nes
tiek vairuot gaunasi jau kaip ir antras juodas darbas:)