Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-23 17:37:32

> nu ok, kazkaip man buvo uzstrige kad ir dyzeliai turi lambdas.

dabartiniuose jau yra, kažką ten matuoja. Dėl ekologijos....

> tik tam kad pabandyt nenuklystant i pievas parodyt konkrecia situacija,
> kai dyzelio 'ekonomija' islenda per sikna. kazkas va skaiciavo, kad
> sutaupo apie 500-600 Lt per metus ant kuro. pasikeiti dyzelio filtrus,
> susitaisai starteri ir ekonomija nuline :) toliau test gincus aisku
> galima iki begalybes, bet nx to reikia.

Nu tai kaip jau sakiau, pas benzus irgi pilna žopų visokių. Tos pačios
lambddos kiek kainuoja, išmetimas paprastai gerokai pavargęs ir t.t.
Nekalbant apie naujesnius variklius, kur visokie vanosai hujanosai
kintamo ilgio kolektoriai ir kitos huinios.