Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 15:57:30
On 09/26/2011 03:50 PM, Dainiushas wrote:
> žinok, greitai. Va dabar, išsuki iš kiemo, dar 100m ir dujos. žiemą, gal
> kilometras. Nedaug žinok to benzo sueina :)

cia kokiai masinai taip? as su dujom viena tik turejau, omega trilitre.
tai ten puse kelio i darba vaziuodavau ant benzo. gal i kokia
mazalitrazke sudejus ir greitai viskas sushyla, nebnadziau su tokia
vaziuot. bet tada vietos nebelieka. ir siaip prisimenu kai dujos
netiketai baigdavosi, tai daznai ju tiesiog nebudavo kur uzsipilt ir
vistiek ant benzo reikdavo vaziuot. ratas bagazinej pastoviai metesi, is
dusles pastoviai vanduo begdavo ir garu debesys kildavo... zodziu
nesuprantu as tu kopustu masinoj... as uz dyzeli taupumo tikslais ir uz
benza komforto. tik reik atsirinkt kada ko reik. o kompromisai tai
tokiais ir lieka...