Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-09-23 13:26:38
S60 2.0T pusmetį juzinta buvo tai teko paknybinėti priekinę pakabą - ten kelios traukutės, sailentai. važiuoja maloniai, vairuojasi smagiai.

jei dėl ekonomijos tai arba dujos arba dyzelis, nes tie 9 litrai tavo skaičiavime tai iš lempos. su 2.0T mechanika mieste be 12l niekaip. jei dar ir agresiviau pavažiuoti tai dar daugiau srėbs. vidurkis visada būdavo virš 10l

S80 benzas ima dar! daugiau. bet ir važiuoja galingesni motorai atitinkamai.

nežinau ar buvo, bet V70 turi taip vadinama bifuel'į - dujos/benzas iš gamyklos. gal ir S60/80 tokių buvo gaminta.