Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 13:47:32
On 09/26/2011 01:42 PM, spakainas wrote:
> Iš esmės aš pritariu tau, kad 11 metų senumo dyzelį tvarkingą surast bus
> labai sunku. benzas bus daug geriau išsilaikęs, jau vien dėl mažesnės
> ridos.
> Jei nemažai nuvažiuojama, tai gal ir apie dujas galima pagalvot. Kaip ne
> kaip, bet jos per 10-15 kkm atsiperka. Man asmeniškai irgi jos nelabai
> patinka dėl sumažėjusio bendro auto patikimumo ir baliono užimamos
> vietos klausimo, bet ekonomija vistik gaunasi.

tai reziume vistiek tokia, kad labiausiai tiketinas variantas yra
benzas. deti dujas tai nebent kazkoks kompromisas, tipo apynaujis
dyzelis per brangus pats auto, benzu toli (uzmiestyje) vazinet per
brangu ant kuro, tai perkam tvarkinga benza ir dedam dujas. gaunam
kazkoki abrakadabra perdaryta auto ir kazkiek pigesni kilometra.
speju cia esminis momentas - ar bus daug vaziuojama uzmiestyje ir ar
baliono uzimama vieta nebus kritinis dalykas.
jeigu pagrinde mieste vazinejant ir susukant tarkim iki kokiu 20kkm per
metus nei dujos nei dyzelis imho neapsimoka. nei ekonominiu nei komforto
atzvilgiu.