Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-23 17:00:04
davai pavardink dyzelius su lambda zondais. Nekalbant jau kada
dagyvensim iki tokių pirkimo.
Beje, o tu pagal kelias istorijas darai globalias išvadas? Pagal vieną
ubytą Volvą?

Tarp kitko, apie starterius. Ne visai čia dyzelių problema, gal daugiau
optimizavimai visokie. Audi pardaviau su 510kkm, apie starterį žinojau
tik tiek, kad jis kažkur ten yra. Toks dyyyyydelis ir metalinis. Pasato
taip pusantro karto mažesnis...