Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-23 16:08:45

> nesikuria, ypac kai labai salta.

nu tai sakau, klausimas anst kiek gyvas akumas :)

> ta prasme su benzinine auto sitoj konkreciai situacijoj buciau turejes
> tas pacias bedas? ar manai kad tokia situacija negyvenimiska ir
> nepasitaiko, ypac musu klimato salygom?

benzo gali su vandeniu nesunkiai užsipil šiais etanolio laikais... ir
turėsi tokį patį seksą. Iš kitos pusės, gi žinai kad žiema - slabo
normalaus kuro užpilt?

aga, lambda zondai, visa aukštos įtampos huinia etc. Gal davai
nepradedam, turiu aš panašaus amžiaus benzą ir dyzelį