Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 17:34:45
On 09/23/2011 05:29 PM, Dainiushas wrote:

> tikrai tikrai tikrai, nei tu eik nei žiūrėk :)

nu ok, kazkaip man buvo uzstrige kad ir dyzeliai turi lambdas.

> kažkaip tu užsikabliavai ant to starterio. Nu susitaisysi ir pamirši.

tik tam kad pabandyt nenuklystant i pievas parodyt konkrecia situacija,
kai dyzelio 'ekonomija' islenda per sikna. kazkas va skaiciavo, kad
sutaupo apie 500-600 Lt per metus ant kuro. pasikeiti dyzelio filtrus,
susitaisai starteri ir ekonomija nuline :) toliau test gincus aisku
galima iki begalybes, bet nx to reikia.