Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 13:58:59
On 09/26/2011 01:51 PM, spakainas wrote:
> Dar vienas momentas - imt dyzelį iš fokiečių už kostminę (tūlo lietuvio
> supratimu) kainą, arba su aiškiai parašytu defektu ir remontuotis čia.

bet tai cia tam, kad nusipirkt masina. eksploatacijos niuansai ir
komforto kiekio santylis su benzu vistiek tas pats lieka. as turiu pirma
auto dyzeline. tai visokios smulkmenos iskart jauciasi. benzininem
atsidarydavau langa kad isgirst kaip variklis dirba :)
vibracija, triuksmas, trauka, saltis mano atveju visi sie dalykai patapo
aktualus isigijus dyzeli vietoj benzo. gali aisku tai vadint mano vieno
atveju kuris nieko nekeicia, bet paemus statistiskai lietuvoj itariu
panasiai ir gautusi, turint galvoj perkamu auto bukle,  amziu ir tiksla
del ko jis perkamas.
beje nesenai cia vaziavau su apynauju kadziu kazkokiu, tai nu i nx,
nesidomejau kas ten pas ji po kapotu, bet su tokiu kasdien tai jau
reiktu saves labai nemylet.