Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 11:31:15
pora minciu:

On 09/23/2011 11:23 AM, andriuis76 wrote:
> Sveiki, ieðkausi pirkti automobilá, ~2000 metø. Iðoriðkai man visai graþûs

sedesi tai viduj. kas svarbiau pagalvok.

> volvo S60, S80. Gal galetumët daugmaþ pasakyti jø +/-, á kà atkreipt dëmesá
> renkantis auto. Ir ið kuriø rekomenduotumët rinktis, S60, ar S80? Galvoju
> ieðkotis arba su dyzeliniu varikliu, arba statyt dujas. Kokios jø kuro

pagalvok ar nesivaikai madu? tikrai daznai vazinesi tolimus atstumus?
jeigu ne, tai benzas be jokiu duju geriausias pasirinkimas visais
atzvilgiais.

> sànaudos, ar S60 þenkliai maþiau ryja kuro nei S80? O gal þinot, kas
> parduoda tokià gero stovio auto?

perki sena auto. tikiesi sukalibruotu sanaudu gramu tikslumu?
priklauso nuo konkretaus modelio, jo bukles. ziuri i masinos svori ir
pagal tai kazkiek gali lygint sanaudas mieste. kuo sunkesne tuo daugiau ris.