Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 17:22:15
On 09/23/2011 05:00 PM, Dainiushas wrote:
> davai pavardink dyzelius su lambda zondais. Nekalbant jau kada
> dagyvensim iki tokių pirkimo.

tikrai pas mano 2.5 TDI nera lambdos? neduosiu nieko nukirsti, bet
vakare pasiziuresiu.

> Beje, o tu pagal kelias istorijas darai globalias išvadas? Pagal vieną
> ubytą Volvą?

kuom jinai ubyta? kad stateris pavargo? speju tiek kiek jinai nuvaziavus
kitos ir puse nenuvaziuoja be kapitalkes. kompresija po 29 visur,
siurblys ir purkstukai pukios bukles. siandien visa tai papasakojo uz
200 Lt. tai nelabai supratau ka tu vadini ubyta.
ka tada apie savo bmw manai?:)

> Tarp kitko, apie starterius. Ne visai čia dyzelių problema, gal daugiau
> optimizavimai visokie. Audi pardaviau su 510kkm, apie starterį žinojau
> tik tiek, kad jis kažkur ten yra. Toks dyyyyydelis ir metalinis. Pasato
> taip pusantro karto mažesnis...

o tu pats nepastebi, kad kazkodel bandai paneigt paprasta ir elementaria
tiesa, nelendant i pasalinius dalykus - dyzeliui starteris ir akumas
turi buti praktiskai idealus. kad tai kainuoja - faktas. benzui tiek
akumas tiek starteris gali buti, sakykim, zemiau idealios bukles, ir tai
masina naudotis netrugdo, kol bukle netampa kritiska. tai lyginant,
benzo atveju galima tureti mazesne islaidas, kartais netgi gerokai.
daugiau cia nieko ir nebandau pasakyt.