Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 15:11:55
On 09/23/2011 01:17 PM, trumpai wrote:
> bet dyzelinis variantas irgi atitinkamai brangesnis.

ir prieziuros prasme, aisku jei normaliai priziuri.
va katik sumokejau 300 Lt. gerai pagalvojus tai praktiskai tik uz
diagnostika kazkiek issamesne. ieskojo kodel sunkiai kuriasi.
rado kad starteriui pize. o starteri pries metus remontavo shudarankiai
:) benzas paprasciau ir diagnozuojamas ir priziurimas ir ju tiesiog
daugiau geresnes bukles pardavime. su dyzeliu dziaugiesi kad kilometra
pigiau keliais procentais nuvaziavai, o poto atiduodi su kaupu
servisuose. sekanti karta dyzeli pirkciau tik apynauji jei reiktu daug
vazinet. daug tai mano supratimu kelis kart daugiau nei apgailetini
12kkm per metus. ne todel kad turimas dyzelis butu labai blogas, tiesiog
benzas komfortiskiau ir maloniau vaziuoja, o vaziuojant tiek nedaug,
skaitau verta uz ta komforta sumoket. tuo labiau kad uz tvarkingo
dyzelio kaina gali labai jau mandra benza nusipirkt is tos pacios kartos
masinu.