Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: [mikro]
Data: 2011-09-26 14:22:02
hmm, o tie purkstukai lenkiasi kaip kokiems 2.0 vw PD varikliams? nes jei
nesilanksto, tai px kiek ten jie kastuoja;)

"spakainas"  wrote in message news:j5pjat$8ab$1@trimpas.omnitel.net...

D-cat'as važiuoja gan smagiai (visgi 400 nm ir 130 kw, pusantros tonos),
bet viskas jam kainuoja brangiau. Pradedant tuo, kad stabdžių diskai bei
ratlankiai eina kitokie, tai dar vbs'as sakė kad ir purkštukai taip 4x
pakainuoja lyginant nuo paprasto d4d. Plius nelaukiamas malonumas paties
filtro keitimas (~3-4 klt), kuris normaliai atlaiko ~200k. Pats filtras
labai jautrus kurui, reik pilt normalų be sieros, apie visokius
baltarusiškus reik pamiršt. Tepalas vėlgi brangesnis... Kuro sąnaudos
kiek didesnės 6-10 (kita vertus, fizikos neapgausi).
Apskritai man susidarė toks įspūdis, kad d-cat'ą reik labiau mylėt ir
prižiūrėt, tada ir tos didesnės eksploatacijos išlaidos kažkaip px.
Kolega dabar kaip tik nusipirkęs avensį II 2007 2.0 d4d. Tai toks pirmas
įspūdis, kad visa pakaba kiek minkštesnė ir labiau "plaukiojanti".
D-cat'as ant kelio lyg ir stabiliau stovi. Bet čia labai subjektyviai
man taip susirodė.