Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-26 17:38:56
tai man irgi keista, kaip kyla tokie klausimai:))
opel astra(2001m), meryva(04'), toyota verso(10'), fiat punto(05') buvo
dyzeliai.. renault megane(07'), subaru impreza(08', 1.5l)  buvo bendzai..
cia tos kur vazinejau kasdien.. ir isedus is bendzo i dyzeli blin kaip jis
vaziuoja..
 ai dar prie namu ukio yra. pora MB C(bendz.) ir E(dyzelis) berods abu
2litru.. klases skirtingos, bet dyzeliui pliusas(ta prasme kaip vaziuoja,
kaip staigiau lenkt galima ir pan..). tai aisku gal nuo vaziavimo manieros
dar priklauso.. jei patinka apsukas ties redline laikyt, tai bendzas
aktualiau..