Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-26 18:00:34
ai.. dyzeliu kubiku neparasiau.. puntikas buvo 1.3, opeliai 1.7(vienas is ju
cdti), mb abu dvilitriai.. subarikas1.5 renukas1.6 ... tai kad panasios tos
kubaturos..
o siaip gal tu atsisesks ne i 96' dyzeli.. ir suprasi, kad nesigirdi jau
variklio viduj..  o kokio bmw (naujo) ir lauke nesuprasi:)
o ir siaip pastidijuok, kai noro. turesi nauju dyzeliu isibegejimus.. jei
manai, kad dyzeliai nevalina..

o siaip nebefleiminkim.. kiekvienam savo...
apie dyzeliu sukimo momentus nebepradekim