Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Arj
Data: 2011-09-23 12:33:19
neekonomiska, kai nuvezi i sostena paremontuoti.
Nesakau kad genda - saip genda gal net galima sakyti retai, auto nera
sudetinga, bet jei prisireikia ka suremontuoti - gali nustebinti.
Tai suprantancio murziaus nerasi (jei ne vilniuj), tai spec irankiu reikia,
tai daliu kaina astronomine (ji nera didele lyginant su panasiom auto, bet
kai ka rasi tik pas dilerius :)
Is saip - kiek pazystu zmoniu vazinejanciu su volvo - dauguma is ju auto
neremontuoja - vaziuoja stilium "ai sugedo salono lempute, nauja brangu,
apseisiu ir taip", ta prasme smulkiu/neesminiu gedimu netvarko - vaziuoja
kol vaziuoja.

V70 D5 vidurkis apie 6.3-6.4, trasoj iki 6. Ko neekonimiska?