Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 21:03:27
On 09/26/2011 08:57 PM, Dainiushas wrote:
> uoj... vietoj pežo? Mazochistas :D

jo, turbut. dar mastau ar pabut perekupu ar pasilikt. kodel mazochistas?
vaziavau. labai liuks daiktas, nors ir be galinio dangcio dar buvo :)
nauja ji praktiskai, 6000 km tiktais. uz juokinga kaina visi reikalingi
navarotai: langai, veidrodziai, ABS, SRS, AC, vairo stipr. 4
garsiakalbiai ir CD grotuvas :) 5 durys. nupirkau per 10 min kai
pamaciau, nors siaip net minties nebuvo masina kita pirkt.