Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-23 17:29:14
On 09/23/2011 05:22 PM, CodeC wrote:

> tikrai pas mano 2.5 TDI nera lambdos? neduosiu nieko nukirsti, bet
> vakare pasiziuresiu.

tikrai tikrai tikrai, nei tu eik nei žiūrėk :)

> kuom jinai ubyta? kad stateris pavargo? speju tiek kiek jinai nuvaziavus
> kitos ir puse nenuvaziuoja be kapitalkes. kompresija po 29 visur,
> siurblys ir purkstukai pukios bukles. siandien visa tai papasakojo uz
> 200 Lt. tai nelabai supratau ka tu vadini ubyta.
> ka tada apie savo bmw manai?:)

tai ten daug kas pavargę. Kaip ir tam BMW, kur 260kkm, praktiškai viskas
dar iš gamyklos, o buvo dapisinėjamas longlaifu.

> o tu pats nepastebi, kad kazkodel bandai paneigt paprasta ir elementaria
> tiesa, nelendant i pasalinius dalykus - dyzeliui starteris ir akumas
> turi buti praktiskai idealus. kad tai kainuoja - faktas. benzui tiek
> akumas tiek starteris gali buti, sakykim, zemiau idealios bukles, ir tai
> masina naudotis netrugdo, kol bukle netampa kritiska. tai lyginant,
> benzo atveju galima tureti mazesne islaidas, kartais netgi gerokai.
> daugiau cia nieko ir nebandau pasakyt.

kažkaip tu užsikabliavai ant to starterio. Nu susitaisysi ir pamirši.
Akumas.... pasate jau šešta žiema bus, o kai pirkau irgi jau atrodė
senas. Tai net neįsivaizduoju kokio jis amžiaus. Bet veikia puikiai. Kai
tuo tarpu BMW su visai neblogu akumu variklio kompas nusprendė
"nesivesiu". Aim, apie tą patį "vos suka ir vedasi". Tai ten jei
variklio kompui nepatinka įtampas, išvis niekas nieko nesuka :)