Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Tomoshokas
Data: 2017-05-25 15:55:46
RTFM - skaitykite diskusija iš pradžių. Namuoise kepti - nedvasinga, o
vat "Mano prekybcentryje" pirki dvasinga anot prelegento, o dar geriau
pirkti pas bobutę kaime keptą ant ajerų malkiniame pečiuje, kur kažkokie
tai subtilūs procesai vyksta kepimo metu, visiems netgi tiems kurie
tolėliau nuo Europos geografinio centro gyvena. Čia ne mano čia
Prelegento mintys ;)