Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-25 15:52:24
tai če pac apie juodą ir davsingą. o mes apie skanią ;)

"Tomoshokas"  wrote in message news:og6h99$f5p$1@trimpas.omnitel.net...

Nesolidžiai Tamsta Prelegente diskutuojate, kad jau pasirodo nebežinote,
o tiksliau Jūsų bž - žino (gal paklaustumėte nes atsutmas nėra jau toks
didelis)

Tai grįžtam prie pradinio klausymo, kuriose šalyse galima rasti skanios
ir davsingai iškeptos ruginės duonos?