Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-22 20:46:03
Pievos. Tingiu žmonos klaust, bet augindavosi raugą, pildavo ruginius miltus
ir gamindavo nekilmingoj mulineks duonkepėj. Visad iškildavo, naudodavo
dvigubą programą, tipo uogienė, o po to bulkos kepimas ar kažkas panašaus.

Bet realiai tai pačiam duoną kept yra varguolių užsiėmimas - bile kurios
kepyklos tą duoną kepa be konservantų ir profesionaliai. Nesiginčysiu, duona
kainuoja kapeikas, bet ta pisliava dėl 2 rublių ir tipo nusipirkau lašinių,
bet duona baigėsi ir bus tik iš ryto, tai bybienė kažkokia. Gariau perkant
lašinius nusipirkt ir duonos prie jų.