Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: karolis
Data: 2017-05-24 13:53:29
o tai cia tam apsimokejime iskaiciuota kiek kainuoja ta duonkepe ir kiek tu
laiko uztrunki viska pirkdamas/kepdamas/plaudamas? aisku as  nesu duonos
didelis valgytojas, bet man kepaliuko uz 80ct uztenka savaitei

"Lapinas"  parašė naujienų news:ofvcbm$h2r$1@trimpas.omnitel.net...

Ne argumentas, bet man tai buvo atradimas. taip, taip, taip: nusiperki
duonkepė ir atrandi, kad APSIMOKA. Nors tas apsimokėjimas tai toks
sąlyginis. Labiau grojo kepėjos savirealizacija.