Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-23 10:37:59

"amenox"  wrote in message news:og0nmc$h66$1@trimpas.omnitel.net...

>Ta prasme namie pagamintas maistas ir šope nupirktas tau jokio skirtumo?

Kai kurie produktai - nesiskiria arba mano namu salygomis to skirtumo nera.
Duona, kepta normalioje kepykloje ar kokiame naminiame agregate skiriasi -
dazniausiai laimi gamykline.

>sau, pasimėgauti kažkuo išskirtiniu tai dažniausiai rezultatas net nėr
>palyginamas su mass production.

Duonos atveju man neteko matyti nieko daugiau, tik tikejima. Nekalbu apei
tikra namine peciuje ant malku kepta duona, 5 kilogramu kepala, ajeruota
apacia ir stora pluta. Su kepimu Panasonicuose tikrai nera net ka lygint -
tokios vienos kartais tiek privalgai, kad jau bloga.