Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-23 11:46:59
Zali flomasteriai blogesni uz melynus? Ar tik skirtingi? O namines duonkepes
bent jau man ir yra mikrobanges lygio produktas. Tik mikrobange gal ne taip
teigiamai vertinama kazkodel.

"amenox"  wrote in message news:og0s8f$m4g$1@trimpas.omnitel.net...

Originalu, su mikrobange dar nebandžiau, o galima? :) Kol kas su duonkepe ne
visada gerai pavyksta. Dėl KITOKS aš daba kažkaip susikonfūzinau, jei jau
jis KITOKS tai gaunasi kad arba blogesnis arba geresnis. Kitu atveju tai
TOKS PATS. Logiška? :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai Lapinas nesako, kad neskirtingas. Taip - is tos mikrobangines jis bus
KITOKS. Bet tas KITOKS gali buti nei geresnis nei blogesnis - eiline duona
ir viskas. Cia dar kaip suprantu is atsiliepimu - jei pasiseks.

"amenox"  wrote in message news:og0qru$km4$1@trimpas.omnitel.net...

Nenaudoju viskio, tai negaliu tavo teiginio patikrint, bet jei sakai tai
žinai matyt. O jei tau skirtingų duonos rūšių visų skonis tas pats tai
užuojauta.

"Lapinas"  wrote in message news:og0p6l$isq$1@trimpas.omnitel.net...

Negriauk iliuzijų. Pats žinai koks stiprus placebo efektas maisto pasauly.
Ir viskis už 450€ yr laaabai laaaabai skanu.