Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: amenox
Data: 2017-05-16 13:57:22
Na tokiam atvejui turiu spec. mentelę pasiruošęs. :) Kol kas neprireikė.

"bzik"  wrote in message news:ofe1vk$ore$1@trimpas.omnitel.net...

o kai mažai, tai variklis vos pasuka. Ruginiai miltai lipnesni ir sunkiau
maišosi

"amenox"  wrote in message news:ofcds7$js3$1@trimpas.omnitel.net...

Aišku, vadinas reikės išsiaiškint kiek maks. galima ruginių dėt kad su
duonkepe nesukristų labai. Beje kai kepė buvo pakilus labai gražiai, bet
gale kažko sukrito, kažkur forumuos skaičiau gali būti dėl to, kad vandens
per daug.

"bzik"  wrote in message news:ofbqfo$vc1$1@trimpas.omnitel.net...

šlapia masė gaunasi duonkepėje, bandant kept gryną ruginę. Ir mažai kyla.
Maišant su raugu ir orkaitėj, gerai.

"Kesha"  wrote in message news:ofbq23$ust$1@trimpas.omnitel.net...

Nežinau, bet kepant "senoviškai" -  orkaitėje tešlą maišom su natūraliu
raugu, kvietinių miltų visai atsisakyta (be jų daug skaniau), o jei
gaunasi šlapia masė, reiškia nedakepė ir problemą sprendžiant
džiovinimu.
Geriausias rodiklis, tai atriekti peiliu, jei ašmenys smarkiai aplipę,
reiškias nedakepus (šlapia).
Su kvietiniais gaunasi "puresnė", nei grynai ruginė, bet kadangi kepama
sau, tai skonis svarbiau, nei išvaizda :)