Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: amenox
Data: 2017-05-23 10:17:32
Ta prasme namie pagamintas maistas ir šope nupirktas tau jokio skirtumo? Dėl
skonio aišku nesiginčijama ale visvien, keista. :) Žinoma kartais darant
atsainiai ar tik kad paėst tai taip, būna blogiau nei šope, bet jei darai
sau, pasimėgauti kažkuo išskirtiniu tai dažniausiai rezultatas net nėr
palyginamas su mass production.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jo, is tikro sunku palyginti, jeigi tai nera tavo hobis. Nes skirtumo
praktiskai nesijaucia.

P.S. Apie sviezia duona is petelnes tiesiai. Skaniausia, kuria valgau, perku
is moteriskes, kuri kepa kaime peciuje. Skaniausia - po kokiu keletos dienu
pastovejimo. IMHO logiska - atidrbtos recepturos gi tokiso ir buvo
senovines, kad duon laikytusi iki poros savaiciu. Niekas nekurdavo gi
kasdien duonkepes.

"amenox"  wrote in message news:og0lbj$era$1@trimpas.omnitel.net...

Na kai kam duona namie kepama ne dėl to kad apsimoka, kartais ji kainuoja
net daugiau nei parduotuvėj. O parduotuvėj taip, šiais laikais jau visko
galima rast, daugybę duonos rūšių, jau užmarinuotus šašlus, pagamintas
salotas, sriubas pakeliuos ir t.t. Nesakau kad visa tai blogai, tiesiog
namie pagaminta būna skaniau, jei daryt tai teisingai. :) Ir taip, taip
papildomas vargas, laikas, žinau, bet kai iškratai iš duonkepės duoną, ir
paskui prapjauni dar šiltą, mmm. Net nežinau kaip tai palyginti su įprasta
supjaustyta buchanke iš parduotuvės.

"Lapinas"  wrote in message news:ofvcbm$h2r$1@trimpas.omnitel.net...

Ne argumentas, bet man tai buvo atradimas. taip, taip, taip: nusiperki
duonkepė ir atrandi, kad APSIMOKA. Nors tas apsimokėjimas tai toks
sąlyginis. Labiau grojo kepėjos savirealizacija.