Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-23 13:15:02
Pradėk nuo šito:
http://www.beatosvirtuve.lt/beata/naminis-raugas-ir-ka-reikia-apie-ji-zinoti/

Ten teisingai rašo - patikrinta praktiškai. O kol raugas augs pasiieškok
ruginės duonos receptų, jų daug ir jie gana paprasti: realiai ir duonkepės
nereikia, užtenka ir orkaitės. Ir nereiks išradinėt dviračio. O jei nori
garantuoto rezultato, Malsena (ir ne tik ) pridarius mišinių. Mano pati
pradėjo nuo mišinių, tada puolė pieniškus batonus kept, nu ir po to
išsigrynino mums, kad skaniausia yra natūralaus raugo ruginė duona. Nu bet
tokio gėrio gali ir parduotuvėj nusipirkt ir parduotuvinė tikrai
neprastesnė.

Jei kas nori Mulineks duonkepės - galiu parduot.