Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-22 21:42:04
OK, išgryninu mintį:
pačiam kept duoną atrandi labai neįtikėtiną dalyką: ji beveik nieko
nekainuoja. Savikainą, tegu tie gurmanai pasako. Bet jei ten nepili
kiaušinių miltų iš Marijampolės už 20€/kg, tai realiai ji kapeikas kainuoja.
Po to kiti dalykai: "be konservantų". Bile kuri duonos kepykla, nuo pačių
mažiausių iki gigantų, jokių konservantų nenaudoja. Nes nu neapsimoka jiems
mokėt pinigus už kažką, kas neduoda jokios naudos ir dar kainuoja. Linai,
lygtais turėjai lariokų rajone? Jiems pigiau surinkt neparduotą produkciją
atgal ir "perdirbt" negu pistis darant amžiną primuso adatą.

Dar labiau gryninu: tie, kas susidūrę su duonos pramonę yra visiškai
demistifikavę duoną iš kepyklų. Nieko geriau tuose panasonikuose neiškepsit,
nebent pasieksit tą patį kokybinį lygį.

Nu bet jeigu pinigų nėr arba reik kažkokio hobio, tai tada prašom, bet kad
ten kažkas skoniniu ir maistiniu požiūriu yra geriau už kepyklą (net ir
gigantišką) tai galim diskutuot.