Tema: Re: Ruginė duona su duonkepe
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-23 11:41:20
šilto? ;)

"amenox"  wrote in message news:og0q7l$k1r$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir alaus gert nesveika. :)

"中国百强"  wrote in message news:og0q1l$jrt$1@trimpas.omnitel.net...

šilta duona nebūtinai sveika valgit ;)

"amenox"  wrote in message news:og0lbj$era$1@trimpas.omnitel.net...

Na kai kam duona namie kepama ne dėl to kad apsimoka, kartais ji kainuoja
net daugiau nei parduotuvėj. O parduotuvėj taip, šiais laikais jau visko
galima rast, daugybę duonos rūšių, jau užmarinuotus šašlus, pagamintas
salotas, sriubas pakeliuos ir t.t. Nesakau kad visa tai blogai, tiesiog
namie pagaminta būna skaniau, jei daryt tai teisingai. :) Ir taip, taip
papildomas vargas, laikas, žinau, bet kai iškratai iš duonkepės duoną, ir
paskui prapjauni dar šiltą, mmm. Net nežinau kaip tai palyginti su įprasta
supjaustyta buchanke iš parduotuvės.

"Lapinas"  wrote in message news:ofvcbm$h2r$1@trimpas.omnitel.net...

Ne argumentas, bet man tai buvo atradimas. taip, taip, taip: nusiperki
duonkepė ir atrandi, kad APSIMOKA. Nors tas apsimokėjimas tai toks
sąlyginis. Labiau grojo kepėjos savirealizacija.